Mis nooit meer een tip
Vind je ideale bestemming

Coronavirus: Informatie als je bij een van de locaties uit de MrsNomad collectie hebt geboekt.

COVID-19

Laatste update: vrijdag 15 mei 2020

Om te beginnen hopen we dat het goed met jou en de jouwe gaat! Als je een vraag hebt over een toekomstige boeking die je bij een van de locaties uit de MrsNomad collectie hebt gemaakt dan kan je ons mailen op request@mrsnomad.nl. We werken vanuit huis en reageren zo snel als mogelijk op je vraag. We zijn momenteel met iedereen contact aan het opnemen op volgorde van datum van vertrek.

Paar veelgestelde vragen beantwoorden we alvast hieronder:

Hebben jullie al een idee waar we deze zomer WEL heen kunnen reizen?

Helaas niet. We wachten de berichtgeving met veel interesse af en zodra er landen zijn die uit lockdown gaan waarvan we weten dat het mogelijk is erheen te reizen dan gaan we daarmee aan de slag en delen we dat hier op onze site en op social media op facebook, instagram en pinterest.

Dekt ‘de’ annuleringsverzekering de annuleringskosten inzake covid19?

Er zijn verzekeringen die het vergoeden. Dit is een handig overzicht om te kijken of jouw verzekering er zo eentje is:

https://www.independer.nl/reisverzekering/info/annuleringsverzekering/corona-virus

Kan ik een boeking die ik heb gedaan annuleren of wijzigen?

Dat hangt af van de voorwaarden van de betreffende locatie(s). Check svp de bevestiging(en) die je van hen kreeg. Vanaf het moment van bevestigen zijn namelijk de voorwaarden van de locatie(s) van toepassing. Veel locaties hanteren in deze corona tijd als jouw annulerings verzekekering je niets vergoedt aangepaste annuleringsvoorwaarden maar ze verschillen per locatie.

We adviseren je te mailen naar de locatie en te vragen wat ze voor je kunnen doen en ons op de cc te zetten request@mrsnomad.nl zodat we weten van je vraag en op de hoogte zijn van de reactie van onze locaties en je eventueel kunnen adviseren.

DON’T CANCEL. POSTPONE

We adviseren je zo laat als voor jou mogelijk is de door jou geboekte vakantie te annuleren. We hopen dat het tegen de tijd dat jij je vakantie hebt gepland het weer mogelijk is te reizen. De locaties waar wij mee werken zijn vaak heel kleinschalige accommodaties, gerund door families. Zij hebben de wintermaanden gebruikt om zich voor te bereiden op het nieuwe seizoen en de nodige investeringen gedaan en zien met lede ogen de agenda steeds minder vol geraken. Vaak doen ze een beroep op je coulance om je vakantie niet te cancellen maar om deze om te boeken. Zo heb jij iets om naar uit te kijken en onze partner en wij trouwens ook.

Daarnaast is het zo dat als er een negatief reisadvies wordt gegeven (code rood) je annuleringsverzekering vaak wel de gemaakte kosten vergoed. Ook daarom is het raadzaam zo laat mogelijk je vakantie te annuleren aangezien er naar sommige landen wellicht zo’n negatief reisadvies komt. Check tot wanneer je uiterlijk kan cancellen de reserveringsbevestiging van de locatie of neem contact met ons op als je die niet kan vinden.

Vooral en bovenal wensen we jou en de jouwe een goede gezondheid komende tijd!

Thanks!

Thanks aan al die mensen in de zorg die zo goed voor ons zorgen. En dat we een reislustig volkje zijn dat blijkt vooral nu (20/3/2020); ruim 200.000 Nederlanders zitten overal en nergens ter wereld te wachten op een vlucht naar huis.
Special thanks aan (onze vliegende vrienden & vriendinnen) Michiel, Klarinda, Simone, Katja en AL hun collega’s op Schiphol die onze landgenoten zo snel als mogelijk naar huis proberen te halen.
Stay save en de rest van NL: stay home.

Hang in there, stay save!

Nathalie & Nathaly